Теорія літератури як ключ до реалізації компетентнісного підходу при вивченні творів зарубіжної та української літератур. 5-11 класи
Теорія літератури як ключ до реалізації компетентнісного підходу при вивченні творів зарубіжної та української літератур. 5-11 класи

Теорія літератури як ключ до реалізації компетентнісного підходу при вивченні творів зарубіжної та української літератур. 5-11 класи

Тривалість: 4 години
Вартість: 100.00 грн.

Дізнайтеся ВСЕ про практику реалізації літературознавчої лінії шкільних курсів «Зарубіжна література» та «Українська література» згідно дотримання принципів науковості та концентричності!

ВЕБІНАР-ТРЕНІНГ організовано для вчителів-словесників, методистів, студентів-філологів, а також для всіх хто цікавиться методикою викладання зарубіжної та української літератур. 

Під час вебінару відбудеться практикум-тренінг зі створення моделей вивчення творів Тіртея, Сапфо,Омара Хайяма, Данте Аліг’єрі, Франческо Петрарки, Вільяма Шекспіра, Гомера, Вергілія, Овідія та ін.

Ведуча
Гузь Ольга Олександрівна
вчитель зарубіжної літератури НВК №26 міста Кропивницького, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист, відмінник освіти України, лауреат Всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2004" у номінації "Зарубіжна література"; автор методичних посібників для вчителів та учнів із зарубіжної літератури та публікацій у фахових виданнях України.
Автор і ведуча 20 надзвичайно цікавих вебінарів для вчителів.
Автор и ведуча таких вебінарів:
Основні питання
  • Науковий підхід до вивчення творів літератури в школі. Літературознавчий аспект реалізації вимог Державного стандарту базової середньої освіти.
  • Теорія діалогічності художнього тексту Михайла Михайловича Бахтіна, як основа дослідження смислів літературного твору.
  • Великі й малі діалоги художньої літератури в шкільному курсі літератури.
  • Закон жанровості як основний закон розвитку літератури й всесвітнього літературного процесу.
  • Літературознавчі ключі до опанування поетичних жанрів літератури (рубаї, сонет, елегія, гімн, ода, антична поема, середньовічна поема: на прикладі творів Тіртея, Сапфо, Омара Хайяма, Данте Аліг’єрі, Франческо Петрарки, Вільяма Шекспіра, Гомера, Вергілія, Овідія та ін.)
  • Руйнація жанру як шлях до новацій в світовій літературі (на прикладі творів Шарля Бодлера, Артюра Рембо й українських поетів-неокласиків)
  • Жанр роману як найпродуктивніший жанр у розвитку світової літератури (практичні ключі до вивчення жанру роману в програмі із зарубіжної літератури з 5 по 11 клас з досвіду роботи Ольги Гузь)
Додаткові плюси для учасників
  • Сертифікат учасника з унікальним номером та вказаною кількістю годин
  • Запис вебінару
  • Презентація, яку підготувала ведуча
Зразок сертифіката