Конкурс «На крилах зарубіжної літератури»
Любов Ковальчук. Сюжети і образи священних книг у творах світового мистецтва – духовні підвалини храму душі людської. Урок розвитку мовлення. . . . . .5
Леся Простяк. «Все його життя було тільки довгим готуванням до нещасть...». Модульне заняття за романом Стендаля «Червоне і чорне». . . . . .8
Фестиваль «Всім серцем любіть Україну!»
Людмила Приходько. «Серця опалені війною». Презентація книжки спогадів, присвяченої загиблим на війні випускникам школи – Ігорю Горбенку, Олегу Бикову, Олексію Шепелюку. . . . . .13
Учитель – учителеві
Ольга Гайченко. Пізнай себе і світ через читання. . . . . .16
8-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки №43-49. . . . . .18
Контроль знань
Лілія Польгуль. Контрольні роботи для 8 класу. . . . . .46
Методика і досвід
Наталя Митрофанова. Мольєр – майстер класицистичної комедії. . . . . .48
Інтелектуальні ігри на уроках
Інна Сорока. Кросенс як засіб розвитку логічного і неординарного творчого мислення учнів на уроках зарубіжної літератури. . . . . .51
З досвіду роботи
Вікторія Лучко. Роль окружного методичного об’єднання у системі методичної роботи міста. . . . . .60
Атестація вчителя: шлях до майстерності
Людмила Соломка. «Щоб пiзнати людство, треба вивчити людину... ». Життя і творчість Артура Конан Дойла. . . . . .62
Позакласне читання
Ольга Чоловська. Парадоксальні шедеври (за віршами в прозі Оскара Уайльда). . . . . .64