Незабутні імена
Н. Черняєва. «Я хочу небо на руки взяти…». Поезія і доля Зельми Меербаум-Айзінґер – німецькомовної поетеси Буковини. . . .4
Розстріляні промені сонця
О. Ніколенко. Дві долі, які поєднала історія… Лесь Курбас і Микола Куліш. . . .8
Позакласні заходи
Н. В. Кожукало, А. В. Нікітіна. «Я України син, України…». Мистецький вечір-портрет, присвячений Олександру Довженку. . . .16
Н. Н. Яворська. З Україною в серці. . . .20
Літературні паралелі
Н. І. Тутко. Герої, з якими завжди весело. Урок-зіставлення (порівняльна характеристика образів Тома Сойєра і Федька-халамидника). . . .23
Казки народів світу
Т. Бойко, О. Ходорич. Бал квітів. (за мотивами казок Г. К. Андерсена). . . .26
В. С. П'яташ. Кого шанують люди? (урок за казкою «Пані Метелиця»). . . .29
Н. О. Меркунова. Подорож у казку на чарівний Схід (до розуміння арабських народних казок «Розповідь про царя Шахріяра», «Про Аладдіна і чарівну лампу»). . . .32
У колі добрих героїв
О. І. Михальчук. Система уроків з вивчення казкової повістіиАстрід Ліндгрен «Міо, мій Міо». . . .33
В. О. Мележик. Система уроків з вивчення циклу творів Туве Янсон про мумі-тролів. . . .42
Позакласне читання
Н. О. Меркунова. Особливості зображення світу дітей в повісті-казці Януша Корчака «Король Матіуш Перший». . . .50
О. О. Гузь, С. О.Тіхоненко. Художнє втілення ідеї єдності людини йиприроди у повісті Е. Сетона-Томпсона «Маленькі дикуни». . . .52
Є. Кашуба. «Чайка, що летить до біло-червоного маяка». Урок позакласного читання за повістю Анни Гавальди «35 кіло надії». . . .54
Ю. Волкова, Л. Некіга. Вивчення повісті Еріка-Еммануеля Шмітта «Оскар і Рожева пані». . . .56
Жанр детективу
Н. С. Дець. Агата Крісті – всесвітньо відома «королева детективу». Літературна вітальня. . . .60
Л. Соломка. «Щоб пiзнати людство, треба вивчити людину...». Життя і творчість Артура Конан Дойла. . . .64
С. Проценко. Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні Артура Конан Дойла «Пістрява стрічка». . . .66
Фахові проблеми
А.І. Богосвятська. «Ранок» і «вечір» уроку як гармонійна зміна природних психофізіологічних фазових станів дитини. . . .71
Майстерня класного керівника
І.С. Котова. З’ясування понять «довіра» та «людина, яка заслуговує на довіру». Тренінгові заняття з лідерами учнівського самоврядування за Програмою формування довіри. . . .80
На 1 обкл. – ілюстрація до твору Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра».
Автор: Данііл Рабуш, учень 5 класу Вільнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №2 Вільнянської міської ради Запорізької обл. Вчитель: Лілія Шулякова.