Навчання в умовах війни
Ольга Ніколенко. Як навчати в умовах війни? . . . .4
Рішення робочої групи з оновлення змісту навчальних програм із зарубіжної літератури для 6-9 класів (2017), 10-11 класів (2017, рівень стандарту), 10-11 класів (2017, рівень профільний) закладів загальної середньої освіти від 13 червня 2022 р. (протокол № 2). . . .5
5-ий клас НУШ
Ольга Ніколенко. Зарубіжна література в Новій українській школі. . . .16
Лідія Мацевко-Бекерська. Дитинство і дитина: штрихи до когнітивного портрету п’ятикласника (вивчення романів «Полліанна» Е. Портер і «Пригоди Тома Сойєра» Марка Твена). . . .19
Ольга Орлова. Екологічне виховання в процесі вивчення твору. . . .35
Вікторія Туряниця. Сила творчої уяви: уперед за Лускунчиком та Алісою! (Твори Е.-Т.-А. Гофмана та Льюїса Керролла). . . .46
Наталія Рудніцька. Медіазавдання як засіб формування медіаграмотності та критичного мислення. . . .55
Надія Базильська. Використання засобів POWER POINT на уроках зарубіжної літератури. . . .58
Методика і досвід
Жовновська Т.Б., Остапчук Н.Б. Новели О.Генрі. Інтегрований урок зарубіжної літератури та англійської мови. . . .60
Тетяна Малимон. Урок за твором Корнелії Функе «Чорнильне серце». . . .62
Для дистанційного навчання
Ольга Ніколенко. Методика проведення онлайн-уроку за повістю Астрід Ліндґрен «Міо, мій Міо». 6 клас. . . .64
Ольга Ніколенко. Методика проведення онлайн-уроку за повістю Річарда Баха «Чайка Джонатан Лівінґстон». 8 клас. . . .70
Ольга Ніколенко. Методика проведення онлайн-уроку за творами Барбари Космовської «Буба» і «Буба: мертвий сезон». 8 клас. . . .76