Сила творчої уяви
І. Павленко. Уроки стійкості й доброти в казці Ернста Теодора Амадея Гофмана «Лускунчик і Мишачий король». . .4
О. Орлова. Система уроків з вивчення казки Льюїсa Керроллa «Аліса в Країні Див». . .8
Л. Простяк. Повість-казка Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див». Конспект уроку. . .17
О. Краснік. Життєві уроки з книжки «Аліса в Країні Див». Конспект бінарного (з психологом) уроку із зарубіжної літератури. . .22
О. Бєлова. Тренінг особистісного зростання «Формула хорошого настрою» (за мотивами роману Елеанор Портер «Полліанна»). . .25
Н. Кониш. Ідея радості життя й відкриття світу у творі Елеанор Портер «Полліанна». . .30
О. Гузь. Система уроків з вивчення роману Елеанор Портер «Полліанна». . .32
І. Мосійчук. Ідея радості життя й відкриття світу у творі Елеанор Портер «Полліанна». . .40
У вирі захопливих пригод
Н. Керносенко. Ми знімаємо кіно. Світ дорослих і світ дітей у повісті Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра». . .42
І. Хроменко. Марк Твен – письменник-гуманіст, неперевершений майстер сміху. Сценарій літературної вітальні, присвяченої життю і творчості Марка Твена. . .45
Ю. Сігута, О. Єременко. Особливості світосприйняття юних героїв у романі Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра». . .51
М. Юрчишина. Кольорові дні Тома Сойєра. . .53