Літературознавство і школа
Сусуму Нонака. Про «Павутинку» Рюноске Акутаґави: що таке літературний стиль? . . .2
«5-й клас НУШ – на 12 балів!»
Марія Кіба. Реальний світ і вигадки у казці Ернста Теодора Амадея Гофмана «Лускунчик і Мишачий король». . .8
Олена Наливайко. Диво Різдва. Урок за твором Ернста Теодора Амадея Гофмана «Лускунчик і Мишачий король». . .12
Ольга Денисюк. Під знаком світлоносного Різдва. Урок за твором Сельми Лагерлеф «Свята ніч». . .18
Ольга Рибалка. Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Філософський зміст казки «Фарбований шакал». . .20
Катерина Павлова. Перешкоди на шляху Герди, її помічники. Урок з вивчення казки Андерсена «Снігова Королева». . .21
Світлана Вермінська. Тренінгове заняття за романом Кетрін Раян Гайд «Заплати вперед» (Pay It Forward) та екранізацією твору. . .26
Тетяна Буринська, Марія Ковальчук. Творчі завдання із зарубіжної літератури для 5 класу НУШ. . .29
Позакласні заходи
Тетяна Малимон. Виховна година на тему: «Вечорниці на Андрія». . .40
Слухаємо голоси природи
Ольга Гузь. Вивчаємо поезії Джона Кітса, Й. В. Гете та Генріха Гейне. . .42
Tаміла Козовa. Вивчаємо поезії Й. В. Гете та Генріха Гейне. . .46