Міжнародна підтримка України
Danning Zhao. Introduction to “Morita Therapy Study Group for Ukraine Teachers”
Вступ до навчальної групи з терапії Моріта для вчителів України. . .4
Міжпредметні зв'язки
Олена Краснік. Математика як драйвер учнівської творчості на уроках зарубіжної літератури. . .7
Учитель – учителю
Раїса Ганзенко. Глибини зарубіжної літератури через призму нейромережі: навчальний досвід та перспективи. . .15
Конкурс «6 клас НУШ – на 12 балів!»
Людмила Олійник. Чарльз Дікенс «Різдвяна пісня у прозі». Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження. . .17
Наталя Снопик. Хайку Мацуо Басьо. . .19
Лариса Фещук. Чарльз Дікенс «Різдвяна пісня в прозі». Подорож у часі й просторі Скруджа як можливість осягнути своє життя. . .22
Марія Круглій. Пленерний урок розвитку мовлення. Як не перетворитися на ліліпута? (за твором Джонатана Свіфта «Мандри Гуллівера). . .25
Інна Мельник. Інтегрований урок-творча майстерня (образотворче мистецтво, трудове навчання, всесвітня історія). . .26
Лілія Бужак. Сильний людський характер в екстремальній ситуації. Урок за оповіданнями Джека Лондона «Жага до життя» і О. Довженка «Воля до життя». . .30
Людмила Савченко. Інсценування «Віват, стародавня Еллада». . .33
Олена Кондратьєва. Оповідання Оскара Вайлда «Кентервільський привид». Урок додаткового читання. . .37
Додаткове читання
Оксана Тіхомірова. Ульф Старк «Маленька книжка про любов». Дива трапляються на Різдво навіть під час війни. 7 клас. . .41