Нові програми для старших класів
Ольга Ніколенко. Роман ХІХ століття. Формування, провідні ознаки, різновиди. . . .4
Фахові проблеми
Анна-Марія Богосвятська. Традиційна книга в епоху інформаційного цунамі, або Навіщо читати художню літературу. . . .12
Редакційна вітальня
«Як виростити в душах дітей квіти». Ексклюзивне інтерв’ю Марії Юрчишиної. . . .18
З досвіду роботи Марії Юрчишиної
Кольорові дні Тома Сойєра. . . .20
9-й клас — на відмінно!
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 55-57. . . .23
Методика і досвід
Валентина Мележик. Система уроків за повістю-притчею Р. Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон». . . .48
Атестація вчителя: шлях до майстерності
Лілія Гринишин. Літературна майстерня. Урок створення позитивного настрою (За фольклорною баладою про Робіна Гуда). . . .50
Ірина Бричка. Урок за твором Роберта Бернса «Моє серце в верховині…». . . .60
Конкурс «Запрошую на відкритий урок!»
Ірина Ставнича. «Подолати «останній дюйм» на шляху один до одного». Урок за оповіданням Джеймса Олдріджа. . . .63
Літературна карта України
Наталя Балахніна. «Вінець Овідія ніколи не зав’яне...». . . .66