Літературознавство і школа
Ольга Ніколенко, Оксана Кирильчук. Парадигми любові й самотності у творчості Ульфа Старка. . . . . . . . . . . . .4
Методика і досвід
Наталія Гарізан. Використання ігрових технологій на уроках зарубіжної літератури та в позакласній роботі як шлях до підвищення ефективності навчально-виховного процесу. . . . . . . . . . . . .11
Розумні та кмітливі
Лариса Ціпов’яз. Шість на шість для знавців. . . . . . . . . . . .20
Методична палітра
Тетяна Конєва. «Я хочу, щоб Суботик назавжди лишився зі мною...». Уроки з вивчення повісті П.Маара «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». . . . . . . . . . . . . .23
11-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 79-82. . . . . . . . . . . . .28
Конкурс для вчителів «Вивчаємо сучасну літературу: мій досвід»
Оксана Новікова. Сучасні технології викладання зарубіжної літератури в старшій школі і коледжах. . . . . . . . . . .44
Володимир Тирон. Креолізовані тексти за романом Маркуса Зузака «Крадійка книжок». . . . . . . . . .47
Олена Драчук. Тема «оживлення» книжки у творі Корнелії Функе «Чорнильне серце». Сенс назви роману. . . . . . . .50
Жанна Ільчишин. Моральні цінності у творі Астрід Ліндгрен «Брати Лев’яче серце». . . . . . . . . . . . . .53
З досвіду роботи
Наталія Кожукало. Матеріали для підготовки та проведення уроків з вивчення роману Вальтера Скотта «Айвенго». . . . . . . . . . . .56
Людмила Яловіцька. Урок позакласного читання за казкою Г. К. Андерсена «Снігова королева». . . . . . . . . . . . .60
На поличку словесника
Ольга Чоловська. У пошуках янгола. Зустріч з автором повісті «Які ж вони – янголи?» Оксаною Весною. . . . . . . . . .62
Вчительські роздуми
Ірина Чурса. МАГІЯ НАРОДЖЕННЯ УРОКУ або Роздуми після відкритого/показового уроку . . . . . . . . . .64
Роботи учасників конкурсу «Лист літературному героєві». . . . . . . . . . . . .66