Випуск 02 2020 року
Випуск 02 2020 року
Ціна: 35.00 грн.

Випуск 02 2020 року

Літературознавство і школа

Ольга Ніколенко, Оксана Кирильчук. Парадигми любові й самотності у творчості Ульфа Старка. . . . . . . . . . . . .4

Методика і досвід

Наталія Гарізан. Використання ігрових технологій на уроках зарубіжної літератури та в позакласній роботі як шлях до підвищення ефективності навчально-виховного процесу. . . . . . . . . . . . .11

Розумні та кмітливі

Лариса Ціпов’яз. Шість на шість для знавців. . . . . . . . . . . .20

Методична палітра

Тетяна Конєва. «Я хочу, щоб Суботик назавжди лишився зі мною...». Уроки з вивчення повісті П.Маара «Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». . . . . . . . . . . . . .23

11-й клас – на відмінно!

Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 79-82. . . . . . . . . . . . .28

Конкурс для вчителів «Вивчаємо сучасну літературу: мій досвід»

Оксана Новікова. Сучасні технології викладання зарубіжної літератури в старшій школі і коледжах. . . . . . . . . . .44

Володимир Тирон. Креолізовані тексти за романом Маркуса Зузака «Крадійка книжок». . . . . . . .  . .47

Олена Драчук. Тема «оживлення» книжки у творі Корнелії Функе «Чорнильне серце». Сенс назви роману. . . . . . . .50

Жанна Ільчишин. Моральні цінності у творі Астрід Ліндгрен «Брати Лев’яче серце». . . . . . . . . . . . . .53

З досвіду роботи

Наталія Кожукало. Матеріали для підготовки та проведення уроків з вивчення роману Вальтера Скотта «Айвенго». . . . . . . . . . . .56

Людмила Яловіцька. Урок позакласного читання за казкою Г. К. Андерсена «Снігова королева». . . . . . . . . . .  . .60

На поличку словесника

Ольга Чоловська. У пошуках янгола. Зустріч з автором повісті «Які ж вони – янголи?» Оксаною Весною. . . . . . . . . .62

Вчительські роздуми

Ірина Чурса. МАГІЯ НАРОДЖЕННЯ УРОКУ або Роздуми після відкритого/показового уроку . . . . . . . . . .64

Роботи учасників конкурсу «Лист літературному героєві». . . . . . . . . . . . .66