Фокус на дитину
Наталія Рудніцька. Знову ЗНО? . . . . . .4
Пленерні уроки
Лілія Гринишин. Врятуємо планету разом. Урок за вивченими міфами. . . . . .6
Методична наука та шкільна практика
Тетяна Конєва, Ольга Орлова. Сторінки життя і творчості Шалом-Алейхема. . . . . .8
Методика і досвід
Лариса Ціпов’яз. Хресна путь ангела та людей у світі самотності та насильства. . . . . .12
Конкурс «Панорама ідей: урок зарубіжної літератури»
Олександра Шестак. Кейс-урок «Яскрава зірка на літературному небосклоні. Джордж Ноел Гордон Байрон». . . . . .16
Євдокія Кашуба. «У будь-який час у кожного з нас є все для того, щоб бути щасливим…». Онлайн-урок за романом Г.Флобера «Пані Боварі» за текстоцентричним принципом навчання. . . . . .24
Наталія Хлюстіна. Гійом Аполлінер як чільна постать європейського авангардизму. . . . . .30
Галина Вишневська. Утвердження любові до Батьківщини й героїзму в баладі Адама Міцкевича «Світязь». . . . . .35
Оксана Кодан. Натхнення вічною красою. Урок за творчістю Мацуо Басьо. . . . . .40
Наталія Федоренко. Роман Віктора Гюго «Собор Паризької Богоматері». . . . . .43
Тетяна Горєва. «Людвігові хитрому – ура, ура, ура». Система уроків за повістю-казкою Яна Екгольма. 5 клас. . . . . .44
Позакласні заходи
Аліна Шитель. Навчання як пригода. Літературознавчий геокешинг «Мандрівка океаном зарубіжної літератури». . . . . .46
Розумні та кмітливі
Лариса Ціпов’яз. Історико-літературний брейн-ринг. . . . . .52
Рецензії
Тетяна Конєва. Марко Теплінський та його епоха. . . . . .58