Фахові проблеми
Анна-Марія Богосвятська. Натхнення від природи: додайте фантазії cвоїм весняним урокам. . . .4
Мистецтво аналізу
Ірина Горобченко. Звукопис та колористика як складові лінгвостилістичного аналізу ліричного твору. . . .11
Учитель – учителеві
Ірина Ткач. Вивчення образів автора й ліричного героя на уроках зарубіжної літератури: проблеми і способи вирішення. . . .17
Аналіз одного твору
Віктор Азьомов. Знайти павутинку чи бути гідним її? Герменевтичний аналіз новели Рюноске Акутагави «Павутинка». . . .20
Методика і досвід
Ірина Хроменко. Як організувати навчання відповідно до психофізіологічних особливостей учнів. . . .22
9-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 58-63. . . .28
Сучасна література
Наталія Рудніцька. Роль книжки у вирішенні підліткових проблем. . . .50
Конкурс «Запрошую на відкритий урок!»
Леся Простяк. Як навчитися радіти життю. Урок за романом Елеанор Портер «Полліанна». . . .54
Ілона Дєрусова. «Запаліть люльки на згоду, І живіть віки братами!» Урок за поемою «Пісня про Гайавату» Генрі Лонгфелло. . . .59
Катерина Гелемб’юк. Створення віртуального музею балади. . . .62
Педагогічна хроніка
Олена Ходюк. Від філософії легкокрилості до філософії серця. . . .65