Педагогічна хроніка
Ольга Ніколенко. Нові обрії європейської освіти. . . . . . . . .4
Конкурс «На крилах зарубіжної літератури»
Номінація «Урок – осяяння душі»
Олена Нюкало, Ірина Співак.
«Я часу дух, дух міри і простору...»
(ідейно-тематична спорідненість поезій
«Не Зевс, не Пан...» П. Тичини
та «Пісня про себе» В. Вітмена). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7
Віталій Кривошея. Тривоги за долю людства та мотиви
перестороги у романі А. Камю «Чума». . . . . . . . . . . . . . . . . .12
Наталія Дениско. Поетизація високого почуття кохання,
розкриття його сутності у вірші К. Симонова «Жди мене». .14
Лідія Зінченко. Оскар Уайльд «Хлопчик-Зірка». Основний
конфлікт твору. Еволюція образу головного героя. . . . . . . .17
Людмила Борщук. Мистецтво бути Людиною
(Урок за новелою О.Генрі «Останній листок»). . . . . . . . . . . .19
Учнівська номінація «Книжки в червоній палітурці»
Софія Демборинська. Мистецтво жити. . . . . . . . . . . . . . .24
Вікторія Легка. Проста істина Кіплінга. . . . . . . . . . . . . . . . .25
Атестація вчителя: шлях до майстерності
Валентина Антонець. Значення образу Різдва
у творі Ч. Діккенса «Різдвяна пісня у прозі». . . . . . . . . . . . . .26
8-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу.
Уроки №62–70. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .28
Позакласне читання
Євдокія Кашуба. «Вафельне серце» Марії Парр
для тих, кого любиш… . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .47
Методика і досвід
Лілія Гринюк. Засудження жахів війни
засобами авангардизму. 11 клас. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .54
Фестиваль «Всім серцем любіть Україну!»
Номінація «Виховуємо патріотів»
Наталія Тутко. Ідея захисту рідної країни в елегії Тіртея
«Добре вмирати тому…». 8 клас. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .57
Світлана Василівецька. Україна на тернистому шляху
до Незалежності. Літературно-музична композиція. . . . . .60
Номінація «На крилах душі»
Таїсія Ткачук. Тільки залишися живим... Есе. . . . . . . . . . . .66