Методична наука та шкільна практика
Ольга Ніколенко. Сучасні європейські технології освіти:
Storytelling. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4
Фахові проблеми
Анна-Марія Богосвятська. Бережіть секунди!
(Творчі щоденники вчителя). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8
Педагогічна хроніка
Оксана Шевченко.
Спочатку Було Слово.
І Слово було у Бога.
І Слово було Бог… . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .16
Матеріали семінару
Ірина Горобченко. «Світ дитинства і становлення
особистості у творі Мадлен Л’Енгл "Складка часу"»
(методичні матеріали до літературного геокешингу). . . . . . .20
Ольга Гузь. Уроки з вивчення твору Габріеля Гарсіа Маркеса
«Стариган із крилами». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .24
Мистецтво перекладу
Тетяна Лінійчук. «Поет, який ішов попереду своєї епохи…»
Василь Стус і зарубіжна література
(до 80-річчя від Дня народження поета). . . . . . . . . . . . . . . . . .32
Конкурс «Запрошую на відкритий урок!»
Володимир Тирон. Зв’язок біблійних образів і сюжетів
з головними героями роману Ф. М. Достоєвського
«Злочин і кара»
Заняття із зарубіжної літератури зі студентами І-го курсу. . .36
Валентина Полякова. Філософія життя і смерті
в повісті Еріка-Еммануеля Шмітта «Оскар і Рожева Пані»
Урок – творча майстерня. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .38
Учитель – учителеві
Ольга Гайченко. Досвід учителів-зарубіжників
Миколаївщини – вчителям України. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .46
Лілія Журавська. Паспорт уроків зарубіжної літератури
за казковою повістю Роальда Дала
«Чарлі і шоколадна фабрика». 5 клас. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .47
Атестація вчителя: шлях до майстерності
Володимир Глібовець. Система завдань
до вивчення оповідання Дж. Лондона «Жага до життя». . . . .50
9-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 9 класу
Уроки № 64-70. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .52