Фокус на дитину
Наталія Рудницька. Персональний бренд, творення
медіа-іміджу, або Практичні поради від «чайника». . . . . . . . . .4
Учитель – учителеві
Ірина Ткач. Міжпредметні й міжмистецькі зв’язки
на уроках зарубіжної літератури:
взаємодія літератури з образотворчим мистецтвом
(Матеріали з досвіду роботи вчителя). . . . . . . . . . . . . . . . . . . .6
Сучасна література
Любов Малигіна. Актуальність проблематики роману
Маркуса Зузака «Крадійка книжок» для сучасного читача. . . .9
Тетяна Лінійчук. Провідні мотиви роману «Провина зірок»
Джона Гріна. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .14
Сторінки життя славетних
Наталія Кожукало. Сучасники М.В.Гоголь і Г.К.Андерсен:
спільні сторінки в біографії класиків світової літератури. . . .18
Позакласне читання
Ольга Орлова. ЛИСТУВАННЯ З БОГОМ.
Урок позакласного читання за повістю Е.-Е. Шмітта
«Оскар і Рожева пані». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .22
Олена Аброскіна. ЧИТАТИНЕМОЖНАДУМАТИЗАБОРОНИТИ
(До осмислення сенсу оповідання Майка Гелпріна
«Свіча горіла»). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .25
10-й клас – на відмінно!
Таміла Козова, Ольга Гузь, Інна Козаченко, Наталія Рябуха.
Орієнтовне поурочне планування для 10 класу.
Уроки№ 89, 93-105. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .29
Позакласні заходи
Яна Машин. Літературні перегони «Мандруємо з радістю
у дитинство» для учнів 5-их класів. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .58
І.В. Оверчук, А.Л. Олейникова, Н.М. Горбаньова.
«Человек создан для счастья, как птица для полета…»
Сценарій літературно-музичної композиції
до 165-річчя від дня народження В.Г. Короленка. . . . . . . . . .64