Редакційна вітальня
«Вчитель – це на все життя!».
Ексклюзивне інтерв’ю Вікторії Туряниці. . . . . . . . . . . . . . . . . .4
Нова програма для 10 класу
Вікторія Туряниця. Сучасна література
в юнацькому читанні. Ніл Ґейман «Кораліна». . . . . . . . . . . . . .9
Конкурс «Запрошую на відкритий урок!»
Ганна Рак. «Дві фігури, що виступають разом…».
Дон Кіхот і Санчо Панса – парні образи,
в яких утілено високу мрію і прагматизм. . . . . . . . . . . . . . . . .14
Наталія Тутко. Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів
на казковій шоколадній фабриці містера Віллі Вонки. . . . . .18
Юлія Желізко. Бабусі – наші земні ангели.
Урок-подорож за повістю Міри Лобе «Бабуся на яблуні». . . .20
Галина Танайлова. Загадка новели Рея Д. Бредбері «Усмішка».
Урок-пошук істини з елементами дидактичної гри. . . . . . . . .25
Позакласне читання
Ольга Гузь. «Я обираю зорі». Урок за оповіданням
Рея Дугласа Бредбері «Грудень 2001. Зелений ранок». . . . .28
Наталія Смірнова. Роздуми над сенсом оповідання
Рея Дугласа Бредбері «Канікули». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .31
Наталія Рябуха. Казки для дітей та дорослих (за творами
Джоеля Чандлера Харріса «Казки дядечка Римуса»). . . . . . .32
Світлана Тіхоненко. «Читач для «Нескінченної історії»
або Живлюща вода для Читача»… (до розуміння
смислів тексту Міхаеля Енде «Нескінченна історія»). . . . . . .34
Світлана Тіхоненко. У пошуках «квітки часу…»
(До розуміння твору Міхаеля Енде «Момо»). . . . . . . . . . . . . .36
Педагогічна хроніка
Н. Чайковська, С. Ліпатникова, І. Ткач, Л. Казакуца.
Сучасні підходи до літературної освіти в умовах розбудови
Нової української школи. Розвиток творчо-критичного
мислення шляхом навчального культурного діалогу. . . . . . .38
Учитель – учителеві
Досвід учителів-зарубіжників Миколаївщини –
вчителям України
Лариса Бондарук. Вивчення японської народної казки
«Момотаро, або Хлопчик-Персик». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .49
Ольга Іванова. Вивчення китайської народної казки
«Пензлик Маляна». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .52
Наталія Митрофанова, Галина Фрішко. Вивчення повісті
Міхаеля Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». . . . . . . . . . . .54
Фахові проблеми
Анна-Марія Богосвятська. Натхнення від природи:
літні фантазії учителя. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .59