Вітаємо переможців конкурсу «Тисяча журавлів»! . . . . . .4
Літературознавство і школа
Ольга Николенко. «Ревизор».
Украинский вертеп. Отражения. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8
Фахові проблеми
Анна-Марія Богосвятська. Пленерні уроки –
уроки мислення серед природи. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .24
Фокус на дитину
Наталія Рудницька. Командотворення. . . . . . . . . . . . . . . . . .30
Учитель – учителеві
Леся Васильчук. Інтелект-картка – дієвий засіб
формування життєвих компетентностей,
розвитку критичного мислення учнів
(На прикладі вивчення творчості Дж. Байрона). . . . . . . . . . . .33
Мистецтво перекладу
Ольга Орлова. Hamlet: Shakespeare & Андрухович. . . . . . . .38
11-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Календарно-тематичне планування уроків
зарубіжної літератури у 11 класі за Програмою 2017 року.
Рівень стандарту. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .46
Ольга Гузь. Календарно-тематичне планування уроків
зарубіжної літератури у 11 класі за Програмою 2017 року.
Профільний рівень. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .48
Синтез мистецтв
Світлана Тіхоненко. Природа, «що огортає людей
темрявою і вічно пориває до світла» в баладі Й. В. Гете
«Вільшаний король». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .53
Виховуємо духовність
Зоя Говорунець. Велич краси людського серця.
Біблійні мотиви у казці Г.К.Андерсена «Снігова Королева». . .58
Роботи переможців конкурсу «Тисяча журавлів»
Катерина Костишин. Доки тебе хтось любить, померти –
неможливо (твір-розповідь за повістю Анджели Нанетті
«Мій дідусь був черешнею»). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .63
Наталія Кловак. «Зараз саме час» (фанфік за мотивами
роману Джона Гріна «Провина зірок»). . . . . . . . . . . . . . . . . . .64
Олена Гребенюк. «Якого кольору ваші мрії?» (твір-розповідь
за повістю Олександра Гріна «Пурпурові вітрила»). . . . . . . .65