Арт-терапія під час війни
Ольга Ніколенко. Відновлення психологічної стабільності учнів,
які постраждали під час війни, з допомогою APT-терапії. . .4
Літературознавство і школа
Лідія Мацевко-Бекерська. «Роби що-небудь, щоб бути щасливим!» (Анна
Ґавальда «35 кіло надії»). . .13
Фахові проблеми
Катерина Таранік-Ткачук. Який він – СУЧАСНИЙ урок літератури? . .26
Учитель – учителеві
Олеся Дем’янчук. Обдарована молодь та менторство. . .30
Сучасні технології
Надія Базильська. Power Point у НУШ: сучасний та якісний
інструмент учителя зарубіжної літератури. . .32
Інновації на уроці
Вікторія Кириченко. Казкові персонажі, втілення в них ідей
доброти, щирості, сімейних цінностей у творі Туве Янсон «Капелюх Чарівника». .
.37
Конкурс «5-й клас НУШ – на 12 балів!»
Олена Краснік, Олена Ватаг. Вивчення твору Астрід Ліндгрен «Міо, мій Міо»
в інклюзивному класі (за нозологією дислексія). . .42
Марія Круглій. Ернест Сетон-Томпсон «Лобо – володар
Курумпо». Образи тварин, розкриття їх у подіях оповідання, авторських
характеристиках. . .49
Наталія Тригуба. Позитивний вплив Полліанни на життя міста,
долю інших людей. Творча фантазія головної героїні. . .51
Ольга Мельник. Урок-змагання за творами «Полліанна» та
«Пригоди Тома Соєра». . .54
Зіновія Косінська. Оскар Вайлд «Хлопчик-Зірка». Любов до матері
– одна з визначальних цінностей життя. . .55
Тетяна Мартиненко. Подорож до П’ятиландії Всесвітки. Підсумковий
урок. . .56