Щоб не прийшли шарикови...
Хроніка громадського обговорення
«Мовно-літературної галузі» в проєкті
Державного стандарту базової середньої освіти (2019). . . . . .4
Методичні родзинки уроків ЗЛ
«Якщо немає вітру, беріться за весла». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8
Розумні та кмітливі
Лариса Ціпов’яз. Використання ігрових форм роботи
на уроках зарубіжної літератури. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .13
На допомогу вчителю
Інна Сорока. Урок-гра «Я розкажу тобі про Україну…». . . . . .16
Методична палітра
Тетяна Конєва. Казки народів світу.
Розробки уроків для 5 класу. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .18
Конкурс «Моя ТОП-тема уроку зарубіжної літератури»
Жанна Ільчишин. Мандрівка до її Величності Зарубіжної
літератури. (Підсумковий урок у 5 класі). . . . . . . . . . . . . . . . . .28
Вікторія Лучко. Секрет популярності
творів про Шерлока Холмса. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .32
Наталія Курилович. «Май душу, май серце,
і будеш людиною на всі часи».
Урок за твором Ч. Діккенса «Різдвяна пісня у прозі». . . . . . . .36
Леся Простяк. Мрії і мрійники. Модуль за повістю-феєрією
Олександра Гріна «Пурпурові вітрила». . . . . . . . . . . . . . . . . . . .38
Методика і досвід
Оксана Гуліда. «Я вмію радувати людей». Урок за поезіями
Ґійома Аполлінера «Лорелея», «Міст Мірабо»,
каліграми «Зарізана голубка й водограй». . . . . . . . . . . . . . . . .43
11-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 11 класу.
Уроки № 1-15. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .46
Учитель – учителеві
Ольга Гайченко. Як підготувати підростаюче покоління
до правильного, грамотного використання медіаконтентів. .80
Лариса Гусєва. Формування медіакомпетентності
як складової загальнокультурної грамотності. . . . . . . . . . . . . .80
Позакласні заходи
Наталія Кожукало. «Пише осінь аквареллю казку золоту…».
Поетичний театр. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .91
Пам’ятаймо!
Степан Пенкалюк. «Марко Теплінський –
учитель, вчений, людина». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .96