Фахові проблеми
Анна-Марія Богосвятська. Натхнення від природи:
навчаємось яскравості в осені. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4
10-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Календарно-тематичне планування
уроків зарубіжної літератури у 10 класі.
Рівень стандарту. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .13
Ольга Гузь. Календарно-тематичне планування
уроків зарубіжної літератури у 10 класі.
Профільний рівень. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .15
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування.
Уроки № 1-10. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .20
Літературознавство і школа
Ольга Ніколенко. Шарль Бодлер –
останній романтик і зачинатель модернізму. . . . . . . . . . . . . .69
Cучасна література в юнацькому читанні
Євдокія Кашуба. «…Людина, яка розповідає історії».
Автобіографічне підгрунтя в оповіданні Мо Яня «Геній». . . .74
Вікторія Туряниця. Роман Йоанни Яґелло
«Кава з кардамоном». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .78
Учитель – учителеві
Леся Сич. Педагогіку партнерства починаймо із себе! . . . .84
Конкурс «Запрошую на відкритий урок!»
Уляна Мартинюк. «Творіть добро, і воно до вас обов’язково
повернеться». Урок за новелою О.Генрі «Дари волхвів». . . .86
Валентина Гуцол. Японія – Країна Вранішнього Сонця.
Таємниці поезії Мацуо Басьо. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .90
Методична наука та шкільна практика
Володимир Гладишев. Засади технологізованого
застосування культурологічного контексту
під час вивчення творів «масової літератури»
у шкільному курсі зарубіжної літератури. . . . . . . . . . . . . . . . .94
Ретроспектива
Віктор Ро го зинський. Хто ж ти, Одіссею?
Еволюція поглядів на античного героя. . . . . . . . . . . . . . . . . . .96
Учнівська творча сторінка
Євгенія Громко. Екгольму і Ларсонам –
ура! ура! ура! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3 стор. обкл.