Редакційна вітальня
«Будьте по-дитячому прості, захоплені, емоційні!»
Ексклюзивне інтерв’ю Анни-Марії Богосвятської. . . . . . . .4
Фахові проблеми
Анна-Марія Богосвятська, Марія Кіба.
Сезонні валеохвилинки: острівець здоров’я,
усмішок і позитиву на уроці. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .6
Літературознавство і школа
Ольга Ніколенко, Ніна Шпаковська.
Феміністичні проблеми в європейській драматургії
(Г. Ібсен, Б. Шоу, А. Чехов). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .10
Конкурс «Педагогічні смаколики»
Наталія Дуняшенко. Використання сучасних освітніх
електронних ресурсів – запорука підвищення пізнавального
інтересу учнів до предмета (на прикладі вивчення твору
Крістіне Нестлінґер «Маргаритко, моя квітко»). . . . . . . . . . .17
9-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 9 класу
Уроки№ 11-20. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .22
Атестація вчителя: шлях до майстерності
Лариса Мельник. Культура і мистецтво доби Відродження.
Творчість Франческо Петрарки. Система уроків. . . . . . . . .52
Позакласні заходи
Наталія Кожукало. Літературно-пізнавальна подорож
Країною Вранішнього Сонця. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .60
Учитель – учителеві
Олена Ірклій. Формування громадянина України
на уроках зарубіжної літератури (на прикладі літературних
творів, що вивчаються у 8 класі). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .64