Педагогічна хроніка
Міжрегіональний круглий стіл
«Зарубіжна література в Новій українській школі»
за участі авторського колективу під керівництвом
професора Ольги Ніколенко. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4
На допомогу вчителю
Дарія Лукьяненко, Анастасія Кузнєцова.
Мовний код педагога XXI століття. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .5
Учитель – учителеві
Єва Денисенко. Інтермедіальний дискурс:
література і кінематограф (5 клас). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8
Ірина Ткач. Уроки літератури як інтермедіальні студії. . . . .10
Софія Корнійчук. Фрагмент науково-дослідницької роботи
члена МАН. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .15
11-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 11 класу
Уроки№ 16-17, 25-28. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .16
Фахові проблеми
Анна-Марія Богосвятська. Волл-пейперські технології,
або сучасні стіннівки з літератури. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .34
Творча майстерня учителів ЗЛ «Навчаючи учусь»
До уроків вивчення поезії доби Просвітництва у 9 класі:
Й.Гете «Вільшаний король», «Травнева пісня», «Прометей»
та Ф.Шиллер «До радості». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .38
Розумні та кмітливі
Лариса Ціпов’яз. Інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?»
на уроці та в позаурочний час. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .42
Конкурс «Моя ТОП-тема уроку зарубіжної літератури»
Ірина Мосійчук. Твір Л.Уліцької «Паперова перемога»
Урок позакласного читання. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .48
Світлана Бойко. Вивчаємо роман Вальтера Скотта «Айвенго».
Інтегрований урок:
зарубіжна література і музичне мистецтво . . . . . . . . . . . . . . .52
Оксана Кудінова. Образ Хлєстакова та його динаміка
за п’єсою М.В.Гоголя «Ревізор». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .54
Марина Ільяшенко. «Кожен з нас має багато майбутніх.
Ми обираємо лише одне». Урок за оповіданням Милорада
Павича «Скляний равлик» 11 клас. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .56
Натхнення до уроків шукаємо в мандрівках
Леся Сич. Подорожуйте, бо мандри змінюють людей! . . . .66