Літературознавство – школі
Ольга Ніколенко. Сучасна підліткова література про сімейні та шкільні стосунки. . . .2
Вивчаємо сучасну літературу
Лариса Ціпов’яз. Значення художньої літератури для людини й людства XXI ст. Ніл Річард МакКіннон Ґейман «Чому наше майбутнє залежить від читання». . . .10
З досвіду роботи
Зоя Говорунець. Гроші як головний закон життя. (Зображення руйнівної сили влада золота в повісті Бальзака «Гобсек»). . . .14
Зоя Говорунець. Система уроків з теми «Міфи Давньої Греції». 6 клас. . . .21
На допомогу вчителю
Наталія Кожукало. Іронічна алюзія на античний міф про скульптора Пігмаліона (за п’єсою Б. Шоу). . . .30
Розумні та кмітливі
Лариса Ціпов’яз. «Сім кроків до мудрості». Гра за священними книгами: Веди, Біблія, Коран. . . .34
Методична наука та шкільна практика
Інна Газюкіна. Ігрові прийоми на заняттях зарубіжної літератури як шлях ефективного підвищення пізнавальної активності і формування ключових компетентностей майбутніх фахівців. . . .36
Педагогічні перлинки
Ольга Захарова. Квест-технологї як засіб для активізації пізнавальної діяльності учнів. . .39
Ірина Лебедюк. Гра «Морський бій». . . .40
Моя ТОП-тема уроку зарубіжної літератури
Наталя Рябошапко. Історія створення трагедії В. Шекспіра «Ромео і Джульєтта». Конфлікт справжнього почуття і упередження. . . .42
Наталя Рябошапко. Адам поетів. Чарівний світ поезії Рудакі. . . .44
Позакласні заходи
Олена Краснік. Літературний воркшоп «Японська поезія як гра». Сценарій заходу з японської літератури та культури. . .46
До Дня вчителя
Ірина Хроменко. Симон Соловейчик – «невтомний ідеаліст і реформатор освіти». . . .50