Пленерні уроки
Анна-Марія Богосвятська. Уроки на природі і гармонійне життя дитини. . . .4
Алла Казмирчук. Пленерний урок – освітня подорож як педагогічна технологія. . . .4
Методична наука та шкільна практика
Анастасія Кузнєцова, Дарія Лукьяненко. Інтелект-руханка як складова сучасного уроку зарубіжної літератури. . . .8
На допомогу вчителю
Iнна Газюкіна. Інтерактивні стратегії роботи в групах як один із шляхів ефективного навчання. . . .13
Сучасна література в юнацькому читанні
Ганна Александрова. Той, хто читає вголос, увесь як на долоні перед очима, які слухають. Вивчення творчості Даніеля Пеннака в 11 класі. . . .16
Конкурс «Панорама ідей: урок зарубіжної літератури»
Жанна Ільчишин. «Цінуйте час – він не стоїть на місці». Урок-презентація творчості Й.Гете. . . .20
Наталія Погребняк. Утілення ідеї моральної справедливості у новелі Рюноске Акутаґави «Павутинка». . . .26
Олена Самофал. «Коли я не працюю, я не відчуваю в собі життя». За романом Ж.Верна «П’ятнадцятирічний капітан». . . .30
Оксана Тіхомірова. Утвердження сили людського інтелекту, творчої уяви, моральних цінностей у творі А. Азімова «Фах». .34
Аліна Шитель. «Що означає бути особливим?». Урок за оповіданням Л.Уліцької «Паперова перемога» та повістю Шенон М. Дрейпер «За межею». . . .36
Олена Нежуріна. «Ці дорослі – такі дивні люди». Зображення людства у казці-притчі Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц». . . .39
Розумні та кмітливі
Лариса Ціпов’яз. У лабіринтах кохання. . . .42
Методика і досвід
Лариса Ціпов’яз. Хто ти, Полліанно? Урок за романом Елеонор Портер «Полліанна». . . .46
Відкритий урок
Галина Гуменюк. «Життя – силініше за смерть». Урок за твором Джека Лондона «Жага до життя». . . .52
Ретроспектива
Віктор Рогозинський. Пушкін і Моцарт. . . .56