Редакційна вітальня
«Будуймо містки між дитячими серцями і вчительським». Ексклюзивне інтерв’ю Ольги Чоловської. . . .4
З досвіду роботи
Ольга Чоловська. Урок мовою серця. . . .7
Педагогічна хроніка
Анатолій Дзик, Ольга Чоловська. Методичні дегустації. Компетентний учитель – сучасному учневі. . . .8
Матеріали семінару
Алла Іващенко. Міні-воркшоп «Істина в діалозі» (вивчення п’єси Г.Ібсена «Ляльковий дім» з використанням прийомів вітагенного навчання). . . .12
Марина Вітко. Персоніфікація природних сил у творчості Гарсія Лорки (на прикладі поезії «Romance de la Luna Luna»). . . .14
Олена Ходюк. Літературна студія – простір для творчості. . . .18
Науково-практична конференція
Людмила Юлдашева. Свято, яке завжди з нами. . . .20
Методика і досвід
Вікторія Туряниця. Світоглядні та естетичні погляди Ш.Бодлера у збірці «Квіти зла». . . .22
Конкурс «Педагогічні смаколики»
Світлана Дячок. Педагогічні смаколики від Світлани Дячок. . . .26
Юлія Желізко. Ключики до дитячих сердець. . . .28
Марія Юрчишина. Від особистості письменника – до особистості учня. . . .30
Інна Сорока. Таємниці, сховані у філіжанці кави. . . .33
Валентина Полякова. Гештальт-завдання на уроках зарубіжної літератури. . . .42
Атестація вчителя: шлях до майстерності
Маріанна Палчей. Тривога за руйнування духовних цінностей у новелі Рея Бредбері «Усмішка». Образ Тома, його динаміка. . . .48
9-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки№ 29-33. . . .52