Учитель – учителеві
Ірина Ткач. Філософські й літературні джерела роману
Михайла Булгакова «Майстер і Маргарита»
(до уроків зарубіжної літератури в 11 класі). . . . . . . . . . . . . . .4
Владислав Чайковський. Мотиви творчості
Григорія Сковороди в романі Михайла Булгакова
«Майстер і Маргарита». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7
9-й клас – на відмінно!
Ольга Гузь. Орієнтовне поурочне планування для 9 класу.
Уроки № 35-43. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .10
Методика і досвід
Вікторія Туряниця. Відображення японських уявлень
про красу в хайку Мацуо Басьо. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .54
Атестація вчителя: шлях до майстерності
Оксана Коваленко. «Поезія – це завжди неповторність,
якийсь безсмертний дотик до душі…».
Літературно-музична вітальня,
присвячена творчості Сергія Єсеніна. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .57
Оксана Коваленко. Іван Крилов. Байка Вовк і Ягня. . . . . . .60
Життя славетних
Наталія Кожукало. «Український Сократ».
Матеріали для проведення Сковородинських читань. . . . . .62