Випуск 05 2019 року
Випуск 05 2019 року
Ціна: 35.00 грн.

Випуск 05 2019 року

Вітаємо переможців конкурсу «Тисяча журавлів»! . . . . . .4

Літературознавство і школа

Ольга Николенко. «Ревизор».

Украинский вертеп. Отражения. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .8

Фахові проблеми

Анна-Марія Богосвятська. Пленерні уроки –

уроки мислення серед природи. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .24

Фокус на дитину

Наталія Рудницька. Командотворення. . . . . . . . . . . . . . . . . .30

Учитель – учителеві

Леся Васильчук. Інтелект-картка – дієвий засіб

формування життєвих компетентностей,

розвитку критичного мислення учнів

(На прикладі вивчення творчості Дж. Байрона). . . . . . . . . . . .33

Мистецтво перекладу

Ольга Орлова. Hamlet: Shakespeare & Андрухович. . . . . . . .38

11-й клас – на відмінно!

Ольга Гузь. Календарно-тематичне планування уроків

зарубіжної літератури у 11 класі за Програмою 2017 року.

Рівень стандарту. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .46

Ольга Гузь. Календарно-тематичне планування уроків

зарубіжної літератури у 11 класі за Програмою 2017 року.

Профільний рівень. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .48

Синтез мистецтв

Світлана Тіхоненко. Природа, «що огортає людей

темрявою і вічно пориває до світла» в баладі Й. В. Гете

«Вільшаний король». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .53

Виховуємо духовність

Зоя Говорунець. Велич краси людського серця.

Біблійні мотиви у казці Г.К.Андерсена «Снігова Королева». . .58

Роботи переможців конкурсу «Тисяча журавлів»

Катерина Костишин. Доки тебе хтось любить, померти –

неможливо (твір-розповідь за повістю Анджели Нанетті

«Мій дідусь був черешнею»). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .63

Наталія Кловак. «Зараз саме час» (фанфік за мотивами

роману Джона Гріна «Провина зірок»). . . . . . . . . . . . . . . . . . .64

Олена Гребенюк. «Якого кольору ваші мрії?» (твір-розповідь

за повістю Олександра Гріна «Пурпурові вітрила»). . . . . . . .65