Випуск 06 2018 року
Випуск 06 2018 року
Ціна: 35.00 грн.

Випуск 06 2018 року

Редакційна вітальня

«Мене надихають діти».

Ексклюзивне інтерв’ю Ольги Горобченко. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4

Фахові проблеми

Практика роботи з текстамии «нової природи»

на уроках літератури

Тетяна Турко. Антибуки та їх різновиди –

засіб підвищити настрій. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .9

Іванна Горбаль. Хмарка слів. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .10

Уляна Мартюк. Книжкові інсталяції. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .12

Іванна Горішна. Плейкаст як метод роботи на уроках літератури. .12

Алла Гут. Робота з віршокартинками

як засіб образного сприйняття художнього твору. . . . . . . . . . . . .13

Марія Кіба. Travelbook – книга подорожей. . . . . . . . . . . . . . . . .14

Мирослава Мартинців. Печа-куча. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .15

Наталія Мичуда. Лепбук –

інтерактивний засіб організації навчальної діяльності. . . . . . . .17

Любов Сувлян. Проект-гра «Чімборасо». . . . . . . . . . . . . . . . . . .18

Катерина Орищин. Глог – це те саме, що й блог? . . . . . . . . . . .19

Педагогічні перлинки

Світлана Ємельянова. Методика використання

iнтелект-карт. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .20

Валентина Морозова. Робота з електронними додатками

на уроках зарубіжної літератури. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .24

Конкурс «Запрошую на відкритий урок!»

Валентина Буткалюк. Друга світовова війна в поезії

К.І.Галчинського «Пісня про солдатів Вестерплятте»

та Б.Ш.Окуджави «До побачення, хлопчики…»

(Урок – творення картини). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .25

Атестація вчителя: шлях до майстерності

Нонна Кадук. «Треба прагнути бути людиною...»

Урок з вивчення оповідання О. Генрі «Останній листок». . . . . . . .28

Учитель – учителеві

Інна Сорока. Інтелектуальна гра «Перлини України». . . . . . . . .30

Методика і досвід

Галина Кривова. Система уроків з вивчення повісті М. Енде

«Джим Ґудзик і машиніст Лукас». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .36

Позакласне читання

Ольга Козаченко. Світ природи очима допитливої дитини.

Урок за повістю Джеральда Даррелла «Моя сім’я та інші звірі». . .44

Валентина Ланецька. «Милосердя

є найвища форма людського існування»

(Провідні думки повісті Марка Твена «Принц і злидар»). . . . . . . .46

Виховуємо духовність

Ірина Горобченко. Мотив польоту і крил

у творчості письменників від античності до сучасності. . . . . . . .48