Редакційна вітальня
«Мене надихають діти».
Ексклюзивне інтерв’ю Ольги Горобченко. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4
Фахові проблеми
Практика роботи з текстамии «нової природи»
на уроках літератури
Тетяна Турко. Антибуки та їх різновиди –
засіб підвищити настрій. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .9
Іванна Горбаль. Хмарка слів. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .10
Уляна Мартюк. Книжкові інсталяції. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .12
Іванна Горішна. Плейкаст як метод роботи на уроках літератури. .12
Алла Гут. Робота з віршокартинками
як засіб образного сприйняття художнього твору. . . . . . . . . . . . .13
Марія Кіба. Travelbook – книга подорожей. . . . . . . . . . . . . . . . .14
Мирослава Мартинців. Печа-куча. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .15
Наталія Мичуда. Лепбук –
інтерактивний засіб організації навчальної діяльності. . . . . . . .17
Любов Сувлян. Проект-гра «Чімборасо». . . . . . . . . . . . . . . . . . .18
Катерина Орищин. Глог – це те саме, що й блог? . . . . . . . . . . .19
Педагогічні перлинки
Світлана Ємельянова. Методика використання
iнтелект-карт. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .20
Валентина Морозова. Робота з електронними додатками
на уроках зарубіжної літератури. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .24
Конкурс «Запрошую на відкритий урок!»
Валентина Буткалюк. Друга світовова війна в поезії
К.І.Галчинського «Пісня про солдатів Вестерплятте»
та Б.Ш.Окуджави «До побачення, хлопчики…»
(Урок – творення картини). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .25
Атестація вчителя: шлях до майстерності
Нонна Кадук. «Треба прагнути бути людиною...»
Урок з вивчення оповідання О. Генрі «Останній листок». . . . . . . .28
Учитель – учителеві
Інна Сорока. Інтелектуальна гра «Перлини України». . . . . . . . .30
Методика і досвід
Галина Кривова. Система уроків з вивчення повісті М. Енде
«Джим Ґудзик і машиніст Лукас». . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .36
Позакласне читання
Ольга Козаченко. Світ природи очима допитливої дитини.
Урок за повістю Джеральда Даррелла «Моя сім’я та інші звірі». . .44
Валентина Ланецька. «Милосердя
є найвища форма людського існування»
(Провідні думки повісті Марка Твена «Принц і злидар»). . . . . . . .46
Виховуємо духовність
Ірина Горобченко. Мотив польоту і крил
у творчості письменників від античності до сучасності. . . . . . . .48