Редакційна вітальня
«Насамперед, побажаю собі... стати пані Гармидер!»
Ексклюзивне інтерв’ю Наталії Рудніцької. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .4
Фокус на дитину
Наталія Рудніцька. #відпустити. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .9
Літературознавство і школа
Ольга Ніколенко. Ф. Достоєвський – творець роману ідей. . .13
Авторська технологія
Андрій Логінов. Мистецька вітальня як одна з форм
інтеграції й інновації змісту освітніх технологій. . . . . . . . . . . . . . .17
Ірина Доброгорська. Фільми?
На уроках зарубіжної літератури? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .22
Мистецтво аналізу
Тетяна Джангобекова. Лексико-семантичні ключі
до розуміння сенсу авторського задуму
роману Маркуса Зузака «Крадійка книжок». . . . . . . . . . . . . . . . .24
Методична наука та шкільна практика
Ольга Орлова. «Музика крізь тіло…»
Матеріали до уроку вивчення творчості О. Блока. . . . . . . . . . . .28
Конкурс «Моя ТОП-тема уроку зарубіжної літератури»
Ірина Мосійчук. «Будь собою… Інші ролі зайняті…»
Урок за твором Генрі Лонгфелло «Пісня про Гайавату». . . . . . . .32
Позакласне читання
Лілія Густодим. «Любов і честь цінилось над життя»
Вивчення середньовічної лицарської поезії. . . . . . . . . . . . . . . . .36
Таміла Козова. Проблемні батьки й проблемні діти
у повісті Ульфа Старка «Петер і червоний птах». . . . . . . . . . . . . .40
Методика і досвід
Тетяна Бондар. Осягнення героями головних життєвих
цінностей у повісті А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц». . .43
Олена Вент, Алла Пастухова. «Люди і звірі, ми всі діти однієї
матері – природи»
Вивчення твору Ернеста Сетона-Томпсона «Снап». . . . . . . . . . . .46
Наталія Тарасова. Тиха пісня природи.
Вивчення «Нічної пісні подорожнього» Й.В. Гете. . . . . . . . . . . . .49
Марія Константинова, Наталя Ларіонова. Новаторство
драматургії Бертольда Брехта. Інтегрований урок. . . . . . . . . . . .52
Інтелектуальні ігри на уроці
Людмила Савченко. «Що? Де? Коли?». . . . . . . . . . . . . . . . . . . .56
Сторінки життя славетних
Наталія Кожукало. Північна чаклунка з обличчям дитини
Літературний бенефіс Туве Маріки Янсон. . . . . . . . . . . . . . . . . . .60
Роботи переможців конкурсу «Тисяча журавлів»
Анастасія Бикова. Доросла принцеса. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .65