Фокус на дитину
Наталія Рудніцька. Наші*. . . .2
Учитель – учителеві
Ірина Ткач. Рей Бредбері: погляд на людину й суспільство в романі «451° за Фаренгейтом». . . . .5
Методика і досвід
Оксана Сидорова. «Ти знаєш, що ти – людина?». Урок-роздум за романом Джорджа Орвелла «1984». . . .10
Ганна Рак. Модерністське зображення трагедії Голокосту в вірші Пауля Целана «Фуга смерті». . . .13
Зоя Говорунець. Роман Даніеля Дефо «Пригоди Робінзона Крузо» – гімн цивілізованій прагматичній людині та її праці. . . .18
Інна Газюкіна. Протистояння ентузіастів і філістерів у повісті-казці «Малюк Цахес, на прізвисько Цинобер». . . .24
Вивчаємо сучасну літературу
Людмила Ланг. Кохання – це коли не треба казати «пробач...». Система уроків за романом Джона Майкла Ґріна «Провина зірок». . . .31
Оксана Гуліда. «Життя коротке, і треба жити...». Урок за повістю Еріка-Емманюеля Шмітта «Оскар і Рожева Пані». . . .40
Атестація вчителя: шлях до майстерності
Світлана Галатенко. «А дива творять діти, коли читають книжки...». Урок за повістю Астрід Ліндґрен «Міо, мій Міо». . . .42
Розумні та кмітливі
Лариса Ціпов’яз. А казка, діти, справжнє диво… . . .45
Виховуємо духовність
Жанна Ільчишин. Без верби і калини нема України! Літературно-музична композиція. . . .48
Позакласне читання
Наталія Смирнова. Чи потрібен Кумі-Орі родині Хогельманів?
Урок за повістю-казкою К. Нестлінгер «Начхати нам на огіркового короля!». . . .52
Наталія Кожукало. Урок-презентація книжки Ембер Свен «Шлях до Радозем’я». . . .54