Дитина і дитинство у творах Елеонор Портер "Полліанна" і Марка Твена "Пригоди Тома Соєра". 5-й клас НУШ
Мета
вебінару:
· визначити
і проаналізувати найбільш важливі та проблемні аспекти читання у середній
школі, зокрема особливості сприймання та розуміння літературно-художнього
твору, формування навичок компетентного читання в контексті «Школи Радості» та
викликів сьогодення;
· тематизувати поетику творів Е. Портер «Полліанна» і М.
Твена «Пригоди Тома Сойєра» в дискурсі актуальних методичних знахідок
відповідно до завдань та змісту модельної навчальної програми шкільного
предмета «Зарубіжна література»;
· показати методичні можливості опрацювання творів Е.
Портер «Полліанна» і Марка Твена «Пригоди Тома Сойєра» з метою формування
читацького інтересу, розвитку творчого критичного мислення, пізнавальної
самостійності учнів 5 класу, а також уміння сприймати й аналізувати культурологічний
контекст за певною темою;
· проаналізувати специфіку діагностувально-коригувальної
та оцінювальної діяльності вчителя для визначення рівня оволодіння учнями
складними темами, для позитивного та результативного розширення особистого
досвіду дитини.