Медіазавдання як засіб формування медіаграмотності та критичного мислення. 5-й клас НУШ
Медіазавдання як засіб формування медіаграмотності та критичного мислення. 5-й клас НУШ

Медіазавдання як засіб формування медіаграмотності та критичного мислення. 5-й клас НУШ

Тривалість: 3 години
Вартість: 120.00 грн.

Мета: 

• розкрити поняття і значення терміна «медіазавдання» та продемонструвати його важливе значення у формуванні критичного мислення та медіаграмотності майбутніх поколінь, починаючи з 5 класу, на уроках зарубіжної літератури;


• на конкретних прикладах показати дієвість методики медіазавдань та кінцевий результат їх створення;


• навчити колег-педагогів застосовувати набуті знання та організовувати навчальний процес з включенням медіазавдань на практиці, пропонуючи виконання таких завдань у парах, малих групах чи індивідуально;


• виробити навички позитивного мислення та прийняття нових реалій НУШ.

Ведуча
Рудніцька Наталія
учителька української мови та літератури, зарубіжної літератури Кам’янець-Подільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17,
учителька-методистка зарубіжної літератури, авторка модельних навчальних програм для 5-6, 5-9 класів (2021), підручників і посібників із зарубіжної літератури.
Основні питання
  • Глобальні інновації як виклик нової доби;
  • Медіазавдання – нове поняття в сучасній українській методиці викладання літератури;
  • Особливості створення медіа завдань, їхня мета і практичне спрямування в розрізі часу (згідно з дослідженнями програми з міжнародного оцінювання учнів PISA);
  • Робота вчителя з медіазавданнями як одним з інструментів формування медіаграмотності та критичного мислення здобувачів освіти;
  • Від теорії до практики - конкретні приклади використання й створення медіа завдань;
  • Медіаграмотність – навчання впродовж життя.
Додаткові плюси для учасників
  • - Сертифікат учасника з унікальним номером та вказаною кількістю годин, затверджена програма вебінару;
  • - Запис вебінару;
  • - Презентація, яку підготувала ведуча.
Зразок сертифіката