Сила творчої уяви: уперед за Лускунчиком та Алісою! (Твори Е.Т.А. Гофмана та Льюїса Керролла). 5-й клас НУШ
Мета:
- розкрити інновації у змісті та компетентнісному потенціалі розділу «Сила творчої уяви» (5 клас) в модельній навчальній програмі з зарубіжної літератури «Школа радості» для Нової української школи;
- висвітлити цікаві сторінки життя й творчості німецького письменника, композитора, художника Ернста-Теодора-Амадея Гофмана та англійського письменника, математика, філософа і фотографа Льюїса Керролла;
- продемонструвати інтерактивні види та форми роботи у процесі вивчення спадку митців у 5 класі;
- розглянути твори «Лускунчик і Мишачий король» та «Аліса в Країні див» в антропологічному, аксіологічному, українознавчому, полікультурному, етичному аспектах викладання зарубіжної літератури;
- представити різні види навчальної діяльності учнів під час вивчення розділу «Сила творчої уяви» відповідно до вимог модельної навчальної програми «Школа радості» (2021) і Державного стандарту базової середньої освіти (2020).
- Нова програма для 10 класу: сучасна література в юнацькому читанні
- Паралелі та меридіани літературного глобуса: елементи компаративного аналізу на уроках літератури
- Жанр антиутопії у старшій школі: вивчаємо вперше
- П'ятий клас НУШ: перші кроки за новим Державним стандартом
- Сила творчої уяви: уперед за Лускунчиком та Алісою! (Твори Е.Т.А. Гофмана та Льюїса Керролла). 5-й клас НУШ
- Не здаватися в життєвих випробуваннях. Психологічній вимір вивчення творів М. Енде, К. Нестлінгер, К. Гаґерупа. 6 клас НУШ
- Особливості альтернативного вивчення творів у 6 класі НУШ
- Література проти війни. 7 клас НУШ