Наздоженемо: інструменти для виявлення і подолання освітніх втрат на уроках словесності
Тривалість: 4 години
Вартість: 120.00 грн.
Стикалися з освітніми втратами та розривами у знаннях учнів? ✨ Переглянувши запис вебінару від Людмили Сакович, Ви дізнаєтесь про інструменти для виявлення та подолання цих проблем на уроках словесності.
Людмила Сакович розкриє причини освітніх втрат, підходи до їх усунення та структуру сучасного інтегрованого уроку, орієнтованого на Державний стандарт.
Ви отримаєте практичні поради щодо планування навчальної діяльності за принципом зворотного дизайну та поєднання усної, письмової роботи та роботи з текстами.
Придбайте запис і навчіться створювати якісне освітнє середовище для подолання втрат та розвитку критичного мислення, креативності й комунікації в учнів.
Підвищуйте кваліфікацію разом з нами! ✨
Ведуча
Сакович Людмила
вчитель української мови та літератури, польської мови і зарубіжної літератури, заступник директора Ліцею «Оріяна» ЛМР, співорганізаторки ГО «Гільдія вчителів» та менеджерки освітніх проєктів Інституту суспільних ініціатив.
Автор и ведуча таких вебінарів:
- Шкільна література: прочитати (не)можливо
- У пошуках пригод. Використання квест-технології в школі
- Використання проектних технологій на уроках гуманітарного циклу
- Дистанційне в задоволення. Ефективні інструменти для урізноманітнення синхронних зустрічей
- Освіта в цифровому світі: співпраця попри відстань
- Ефективне навчання: міф чи реальність. Основні складові ефективного навчання
- Створення інклюзивного простору і складові ефективної взаємодії у ньому
- Гнучкість як основна компетентність сучасного педагога для забезпечення якісного освітнього процесу
- Оцінювання в НУШ: навчання заради майбутнього
- Розвиток комунікативної компетентності: ефективний діалог між усіма учасниками освітнього процесу
- Література в НУШ: як захопити кожного?
- Наздоженемо: інструменти для виявлення і подолання освітніх втрат на уроках словесності
- Розвиток навичок майбутнього шляхом використання ігор в освітньому процесі
- Практичні кейси для роботи з індивідуальною освітньою траєкторією учнів
Зразок сертифіката