Розвиток навичок майбутнього шляхом використання ігор в освітньому процесі
Перетворіть навчання на захопливу гру з інноваційними методиками Людмили Сакович!
На цьому вебінарі ви дізнаєтесь, як ефективно використовувати ігри в освітньому процесі для розвитку навичок майбутнього. Людмила Сакович - досвідчена вчителька та співорганізаторка ГО «Гільдія вчителів», поділиться креативними підходами до розвитку критичного мислення, креативності, колаборації та комунікації через гру.
Ключовим інструментом стане розуміння ролі гри в житті людини та її впливу на формування важливих навичок. Ви навчитесь інтегрувати різноманітні ігри в освітній процес, роблячи навчання захопливим та ефективним.
Ви отримаете практичні знання про групи результатів, зазначені в Державному стандарті базової середньої освіти, та навчитесь досягати їх за допомогою ігрових методик. А також ознайомитесь з методами поєднання усної та письмової взаємодії в ігровому форматі.
Відкрийте нові горизонти викладання та перетворіть навчання на захопливу пригоду! Придбайте запис просто зараз.
Підвищуйте кваліфікацію разом з нами! ✨
- Шкільна література: прочитати (не)можливо
- У пошуках пригод. Використання квест-технології в школі
- Використання проектних технологій на уроках гуманітарного циклу
- Дистанційне в задоволення. Ефективні інструменти для урізноманітнення синхронних зустрічей
- Освіта в цифровому світі: співпраця попри відстань
- Ефективне навчання: міф чи реальність. Основні складові ефективного навчання
- Створення інклюзивного простору і складові ефективної взаємодії у ньому
- Гнучкість як основна компетентність сучасного педагога для забезпечення якісного освітнього процесу
- Оцінювання в НУШ: навчання заради майбутнього
- Розвиток комунікативної компетентності: ефективний діалог між усіма учасниками освітнього процесу
- Література в НУШ: як захопити кожного?
- Наздоженемо: інструменти для виявлення і подолання освітніх втрат на уроках словесності
- Розвиток навичок майбутнього шляхом використання ігор в освітньому процесі
- Практичні кейси для роботи з індивідуальною освітньою траєкторією учнів