Особливості практичного формування математичної компетентності на уроках літератури
Особливості практичного формування математичної компетентності на уроках літератури

Особливості практичного формування математичної компетентності на уроках літератури

Тривалість: 5 годин
Вартість: 120.00 грн.

Дізнайтеся ВСЕ про формування математичної компетентності на уроках літератури!

ВЕБІНАР-ТРЕНІНГ організовано для вчителів-словесників, методистів, студентів-філологів, а також для всіх хто цікавиться методикою викладання зарубіжної та української літератур. Під час вебінару відбудеться практикум-тренінг зі створення моделей вивчення творів Гомера, Сервантеса, Бальзака, Пушкіна, Марка Твена, Елеонор Портер та ін.

Ведуча
Гузь Ольга Олександрівна
вчитель зарубіжної літератури НВК №26 міста Кропивницького, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист, відмінник освіти України, лауреат Всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2004" у номінації "Зарубіжна література"; автор методичних посібників для вчителів та учнів із зарубіжної літератури та публікацій у фахових виданнях України.
Автор і ведуча 20 надзвичайно цікавих вебінарів для вчителів.
Автор и ведуча таких вебінарів:
Основні питання
  • Вимоги до реалізації математичної компетентності під час вивчення літератури в школі згідно до «Мовно-літературної галузі» Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898.
  • Герменевтичний алгоритм в цілісному дослідженні тексту.
  • Пазли (алгоритми) логічного мислення (на прикладі окремих творів за шкільними програмами із зарубіжної літератури та української літератури). Шкільний аналіз «услід за автором».
  • Розв’язання логічних задач на уроці літератури (на прикладі цілісного аналізу мініатюри Людмили Петрушевської «Пуськи б’яті»).
  • Дослідження логічності (відсутності логіки) дій і вчинків героїв літературних творів як один із шляхів поглибленого пообразного аналізу: Том Сойєр, Поліанна, Аліса, Одіссей, Еней, Дон Кіхот, Маруся Чурай, Гобсек, Онєгін, Печорін, Грегор Замза, «порожні люди» (на прикладі творів літератури, що вивчаються у 5-11 класах на уроках зарубіжної та української літератури).
  • Розв’язання проблеми, який персонаж більш цікавий – позитивний чи негативний? Чия доля є більш повчальною для юного читача? Що відбувається, коли припиняються духовні шукання героя (людини)?
  • Проблема відсутності логіки суспільного мислення, або Чому зі шкільної програми з української літератури виключили «Червону шапочку» Євгена Дударя?
  • Використання опорно-інформаційних та опорно-смислових схем при вивчення творів літератури (на прикладі творів за шкільною програмою).
Додаткові плюси для учасників
  • Сертифікат учасника з унікальним номером та вказаною кількістю годин
  • Запис вебінару
  • Презентація, яку підготувала ведуча
Зразок сертифіката