Специфіка й роль уроків позакласного читання й розвитку мовлення з української та зарубіжної літератур. 5-11 класи
Тривалість: 5 годин
Вартість: 120.00 грн.
ВЕБІНАР-ТРЕНІНГ організовано для вчителів-словесників, методистів, студентів-філологів, а також для всіх хто цікавиться методикою викладання зарубіжної та української літератур.
Ведуча
Гузь Ольга Олександрівна
вчитель зарубіжної літератури НВК №26 міста Кропивницького, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист, відмінник освіти України, лауреат Всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2004" у номінації "Зарубіжна література"; автор методичних посібників для вчителів та учнів із зарубіжної літератури та публікацій у фахових виданнях України.
Автор і ведуча 20 надзвичайно цікавих вебінарів для вчителів.
Автор і ведуча 20 надзвичайно цікавих вебінарів для вчителів.
Автор и ведуча таких вебінарів:
- Розвиток читацьких компетенцій засобами навчального діалогу. Основні науково-теоретичні підходи й техніки методики навчального діалогу
- Створення комфортного шляху дослідження потоку свідомості головного героя в морально-психологічному есе «Джакомо Джойс» Джеймса Джойса
- Особливості методики вивчення великих жанрових форм за шкільною програмою із зарубіжної та української літератури
- Шляхи вивчення великих жанрових форм у 10-11 класах за новою Програмою (2017 року) із зарубіжної та української літератури
- Особливості вивчення творів М. Булгакова («Собаче серце» та «Майстер і Маргарита»)
- «Секрети успіху класного керівника від Ольги Гузь» (з досвіду виховної роботи та проведення свят Останнього дзвоника й Випускного вечора)
- «Стратегії вивчення сучасної зарубіжної літератури. 5-9 класи» (за новою програмою)
- Практичне втілення принципів концентричності й алюзивності при вивченні творів зарубіжної літератури в 10 класі (Гомер, Данте, Шекспір)
- Особливості вивчення поезії в школі (на прикладі творчості Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо та Йости Тумаса Транстремера)
- Методичні ключі до вивчення драматургії у школі (8-11 класи)
- Розслідування таємниць жанру детективу ведуть учні: де ж учитель?
- 5 наукових, 5 методичних і 5 практичних секретів вивчення творів постмодернізму в школі
- Як зробити вивчення творів доби Просвітництва зрозумілим і комфортним?
- Прогресивні стратегії й практичні поради: інтелектуально-методичне перезавантаження сучасного вчителя-словесника
- Сторітелінгові технології й техніки в уроці-діалозі
- Сім секретів вивчення новелістики за шкільною програмою (6-11 класи)
- Як знайти себе в іншосвітті, або Фентезі в школі
- Специфіка й роль уроків позакласного читання й розвитку мовлення з української та зарубіжної літератур. 5-11 класи
- Практичні поради з вивчення творів сучасної літератури в школі. Зарубіжна література. 5-11 класи
- Міф і казка в шкільних курсах «Зарубіжна література» та «Українська література»: практика вивчення. 5-11 класи
- Особливості практичного формування математичної компетентності на уроках літератури
- Теорія літератури як ключ до реалізації компетентнісного підходу при вивченні творів зарубіжної та української літератур. 5-11 класи
- Проблеми підлітків та самовдосконалення особистості в сучасній літературі: шкільний аспект вивчення
- Практика вивчення творів неоромантизму за шкільними програмами із зарубіжної та української літератур
- Ефективне використання резервного часу в шкільному вивченні зарубіжної та української літератур
Основні питання
Додаткові плюси для учасників
Зразок сертифіката