Практичний кейс: використання на уроках української літератури інтермедіальної компаративістики – різноаспектне мистецьке поєднання в одному творі
Тривалість: 3 години
Вартість: 120.00 грн.
Для вчителів української мови та літератури, зарубіжної
літератури, методистів, студентів-філологів, а також всіх, хто цікавиться
методикою викладання літератури. Запрошуємо до цікавого та корисного діалогу!
Ведуча
Наталія Немировська
вчитель української мови та літератури СЗШ І-ІІІ ст. №4 м. Гайсина Вінницької обл.
вчитель вищої категорії, увійшла в ТОП-50 учителів національної премії Global Teacher Prize Ukraine (2018), адміністратор популярної ФБ-групи "Мовознавчі забавки...", у якій понад 17000 учасників.
вчитель вищої категорії, увійшла в ТОП-50 учителів національної премії Global Teacher Prize Ukraine (2018), адміністратор популярної ФБ-групи "Мовознавчі забавки...", у якій понад 17000 учасників.
Автор и ведуча таких вебінарів:
- Формування читацьких інтересів за допомогою хмарних технологій. Буктрейлер – сучасна форма реклами книг
- Практичний кейс: сучасні освітні інструменти в роботі вчителя із учнями покоління Z
- Практичний кейс: використання на уроках української літератури інтермедіальної компаративістики – різноаспектне мистецьке поєднання в одному творі
- Практичний кейс: використання флешкарток та карток пам’яті для підвищення якості процесу навчання
- За кулісами творчої лабораторії учителя-словесника: таємниці ейдетики та мнемотехніки
- Від «А» до «Я»: використання освітніх онлайн-інструментів як ефективна організація навчального співробітництва
- Примусити не можна зацікавити. Захопливий урок для сучасних дітей: від суперідеї до втілення
- Панорама ідей: форми, методи організації дистанційного навчання
- Шляхи практичного розвитку критичного та креативного мислення учнів
- Суперздібності сучасного вчителя: мотивувати, надихати, розширювати можливості. Як розвивати універсальні навички (soft skills) в учнів за допомогою нових технологій?
- Простір цікавих ідей: формування життєвих компетентностей учнів засобами ІКТ на уроках словесності
- Методичний марафон: ТОП-25 онлайн-сервісів для ефективної роботи вчителя-філолога
- Просте ЗНО без страждань: поради, приклади, зразки завдань
- Креативні способи інтеграції онлайн-сервісів в освітній процес
- Як створити буктрейлер: покрокові інструкції, цікаві ідеї
- Рефлексія як ефективний інструмент для аналізу, оцінювання та зворотного зв'язку
- Онлайн-інструменти для формувального та підсумкового оцінювання на уроках гуманітарного циклу
- Як створити головоломки, кросворди, пазли, тести, опитування: покрокові інструкції
- Як створити онлайн-тести та інтерактивні ігри: крок за кроком
- Вебсервіси для створення інтерактивних плакатів та книг: покрокові інструкції та практичні поради
- Візуалізація на уроках літератури: ресурси та покрокові інструкції створення коміксів, FB-сторінок, лепбуків
- Онлайн вікторини та квести: від теорії до практики
- Застосування штучного інтелекту на уроках літератури: візуалізуємо, міркуємо, практикуємо!
- Пазли сучасного уроку: спільнодія та зворотний зв'язок
- Вдумливе читання: секрети розуміння текстів
- Створюємо власний літературний всесвіт: інтерактивні завдання та проєкти на платформі Wordwall, Puzzle.org, Emaze
Що буде на вебінарі?
У добу глобалізації, інтелектуальної стандартизації, нівелювання етнічних особливостей надважливим є формування в підростаючого покоління відчуття своєрідної унікальності нашої культури. Перед учителями-словесниками постає завдання навчити розуміти, любити як національну, так і інонаціональну літературу.
Компаративний підхід є одним із перспективних у вивченні літератури. Такий підхід надає можливість розглянути один твір "на перехресті" різних видів мистецтва. Це настільки захоплююче, коли читаєш твір і проводиш через нього "червоні нитки" асоціативних генетичних кодів-символів із інших культур або видів мистецтва. Правда ж?
Під час вебінару слухачі ознайомляться із теоретичними засадами інтермедіальної компаративістики. Це, можливо, було б занадто нудним, якби не практика. Тому я підготувала для вас цілий арсенал різних форм та методів, які допоможуть вам "підігріти" інтерес учнів до літератури. Запрошую долучитися до діалогу та взаємодії різних видів мистецтва. Впевнена, що саме інтермедіальність є потужним засобом для актуалізації читацького сприйняття та переосмислення художніх творів.
Трохи про практику:
- Пізнавальні можливості уроку компаративного аналізу.
- Генетичні зв'язки твору із іншими творами і літературному процесі в цілому.
Додаткові плюси для учасників
Зразок сертифіката